بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

پشت پرده جدایی کاپیتان شهرخودرو| اکبر صادقی در لیست مازاد رحمتی!

  • کد خبر: ۵۹۰۲۹
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
پشت پرده جدایی کاپیتان شهرخودرو| اکبر صادقی در لیست مازاد رحمتی!
برخلاف شایعاتی که در خصوص دلیل اصلی جدایی اکبر صادقی از شهرخودرو به گوش می رسد، این بازیکن باتجربه در لیست مازاد رحمتی قرار داشته است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو مناسب نیست و هر روز اخباری نگران‌کننده در خصوص این تیم منتشر می‌شود. یک روز خبر بازداشت و روز دیگر خبر جدایی بازیکنی دیگر. امروز هم برای مشهدی‌ها به همین منوال گذشت و اکبر صادقی، کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرد و آزاد شد.

نکته جالب توجه، اما در خصوص نحوه جدایی اکبر صادقی به ماجرا‌های او و سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو مربوط می‌شود. صادقی که یار غار حمیداوی در تیم شهرخودرو محسوب می‌شد و همه از او به عنوان چشم حمیداوی در تیم یاد می‌کردد، در ۳۶ سالگی نتوانست مثل سابق کمربند میانی شهرخودرو را محکم کند.
 
پا به سن گذاشتن، بازی ایستا، کند و رو به عقب و در کل عدم کارآیی مناسب سبب شد تا از همان هفته‌های نخست لیگ برتر، سیدمهدی رحمتی به دنبال حذف صادقی و پیدا کردن جانشینی مناسب برای این بازیکن باشد. جالب اینکه بدانید هر بار رحمتی برای حذف صادقی اقدام کرد، با مخالفت شدید حمیداوی روبه‌رو شد، تا اینکه حمیداوی درگیر ماجرا‌های حقوقی و شکایت‌های مربوط به شهرخودرو شد و حالا رحمتی با استفاده از فرصت به دست آمده به صادقی فهماند دیگر در تفکراتش جایی ندارد و باید برای ادامه فوتبالش به دنبال تیمی جدید بگردد.
 
پیش از اکبر صادقی، سعید جلالی هم با تصمیم رحمتی از این تیم کنار گذاشته شد. جلالی هم در دوران کوتاه مدت حضور دوباره اش در شهرخودرو نتوانست انتظارات را برآورده کند و جای خود را مجددا به میلاد فراهانی داد.

آینده کاپیتان صادقی

اکبر صادقی که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی کشورمان را هم در کارنامه دارد، بازیکنی نیست که بی تیم بماند. اگر او راضی شد که بدون جنجال حرف رحمتی را بپذیرد و از شهرخودرو جدا شود، به دلیل همین پیشنهادهایی بود که از گوشه و کنار می رسد.
 
شنیده می شود تیم‌هایی مثل ماشین سازی، نساجی، گل گهر، مس و حتی آلومینیوم اراک بدشان نمی آید که از کاپیتان سابق مشهدی ها در نیم فصل دوم استفاده نمایند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->